برش شبرنگ اصفهان

استفاده از بهترین متریال برای انجام برش شبرنگ از جمله خدماتی است که شرکت الماس نگار برای اطمینان مشتریان عرضه می کند. این شرکت با سال ها تجربه در زمینه های مختلف کاری خود خدمات برتر را ارائه می کند. برای مشاهده ی نمونه کارهای شرکت الماس نگار خدمات ما را در سایت مشاهده کنید.

برش روز رنگ الماس نگار

یکی از روش های زیباتر کردن وسایل شما برش های روز رنگ هستند. برش های روز رنگ تزئینی و دکوری در طرح ها و رنگ های مختلف به زیباتر شدن وسایل و محیط کمک خواهد کرد. برش های PVC روز رنگ با طرح های سه بعدی، برجسته، گل بوته و ساده متناسب با انواع سلیقه ها دارای طیف رنگی بی نظیری است. برش روز رنگ قابل شستشو را می توان برای زیباتر شدن محیط آشپزخانه و تغییر رنگ کابینت ها به کار برد. به منظور تبلیغات، تغییر دکوراسیون و تزئینات برای انواع سلیقه ها، طراحی های زیبا و کاربردی برش روز رنگ اصفهان مورد استفاده خواهد بود. انواع برش های روز رنگ و برش شبرنگ اصفهان در مجموعه ی الماس نگار به مشتریان عرضه می شود. کیفیت و تنوع رنگ را از مجموعه ی ما بخواهید.

برش شبرنگ الماس نگار

برش شبرنگ اصفهان از بهترین محصولات برای استفاده ی کارکنان در تاریکی شب است. برش های شبرنگ با ساطع کردن نور های روشن به حفظ امنیت جانی کارکنان شهرداری و نیروی انتظامی کمک خواهد کرد. انواع این برش ها برای مصارف مختلف به کار می رود و کاربردهای متفاوتی دارند. برای خوانش پلاک خودروها در تاریکی، در سال های اخیر از این برش ها استفاده می شود. این محصول کاربردی با کیفیت بالا در مجموعه ی الماس نگار تولید و عرضه می شود. تابلوهای ترافیکی و محصولات راهنمایی رانندگی با استفاده از این برش ها مشکلات دید در شب رانندگان را به خوبی حل کرده اند. این برش ها در رنگ های متنوعی تولید می شوند. برای تهیه ی برش روز رنگ اصفهان و برش های شبرنگ که محصولی ماندگار برای استفاده در زمان های طولانی هستند با مجموعه ی ما تماس بگیرید.

شبرنگ ماده ای خاص و براق است که فراورده هایی مانند فلورسئین و فسفر در آن وجود دارد. استقبال از این محصول به دلیل نوری است که شب ها از آن ساطع می شود. در همه ی کشورهای دنیا استفاده از شبرنگ گسترش یافته است. برای کابردهای مختلفی از این برش ها استفاده می شود. به دلیل دیده شدن این برش های شبرنگ در شب برای حفظ امنیت جانی افرادی مانند رفتگران و ماموران نیروی انتظامی این شبرنگ ها بر روی لباس آن ها دوخته می شود تا به راحتی در تاریکی دیده شوند و با اتومبیل ها برخورد نکنند. به دلیل تنوع رنگی که این محصول دارد افراد و سلیقه های مختلف از آن برای کار خود استفاده می کنند. نیروی انتظامی برای دیده شدن علائم راهنمایی و رانندگی از این محصولات استفاده می کنند. درخشان بودن و نور خوبی که این محصول ساطع می کند به دلیل استفاده از دو ماده در تولید آن است. برای دیده شدن تابلوهای ترافیکی، تابلوهای تبلیغاتی و پلاک خودروها در شب از این شبرنگ ها استفاده می شود. تولید برش شبرنگ اصفهان با درخشندگی و درجه کیفیت بالا در مجموعه ی الماس نگار یکی از خدماتی است که به مشتریان ارائه می شود. عرضه انواع تابلو شبرنگ و روز رنگ در بهترین تابلو سازی اصفهان الماس نگار انجام میگیرد.

برش روزرنگ اصفهان

برش های روزرنگ در دو نوع ساده و طرحدار تولید می شوند. تک رنگ ها شامل انواع رنگ ها هستند و انتخاب را برای مصارف مختلف آسان می کنند. انواع سلیقه ها علاوه بر رنگ در انتخاب طرح های این برش های روزرنگ نیز آزادی عمل دارند. برای استفاده از خدمات طراحی گرافیکی در اصفهان با الماس نگار در ارتباط باشید. طرح هایی مانند، گل و بوته، برجسته، صاف، سه بعدی و انواع دیگر برای مصارف مختلف قابل خریداری است و به دلیل تنوعی که دارند به آن ها برچسب های دکوری-تزئینی می گویند. این روزرنگ ها از جنس pvc تهیه می شوند. کیفیت این محصول متفاوت است برخی از انواع آن ها ضد خش هستند و ضخامت آن کم یا زیاد است ولی همه ی انواع این روزرنگ ها قابل شستشو هستند. چسبندگی آن ها کم است و برای چسباندن آن ها از ترفندهای به خصوصی استفاده می شود. برای تبلیغات، تغییر دکوراسیون و تزئینات این محصول کاربرد وسیعی دارند. برش های روزرنگ برای تبلیغ مشاغل مختلف بر روی شیشه، ام دی اف، دکوراسیون مغازه، دفتر و بر روی همه ی سطوح صاف قابل چسباندن هستند. این سطوح به دلیل قابلیت چسبندگی ای که دارند مکان مناسبی برای روزرنگ ها هستند در غیر اینصورت ورقه های آن ها کنده می شود. برای روکش کردن وسایل نقلیه نیز این روزرنگ ها استفاده می شود.

قیمت برش روزرنگ و شبرنگ

به دلیل نوساناتی که در بازار وجود دارد تعیین یک لیست قیمت مشخص برای دوره ی طولانی ممکن نیست. تولید محصولاتی مانند برش های روزرنگ و شبرنگ به دلیل متریالی که دارد و دستگاه هایی که این برش ها آماده می کنند به قیمت مواد اولیه و نوع دستگاه آن بستگی دارد. برای این برش ها اغلب از دستگاهی به نام کاتر پلاتر استفاده می کنند. این دستگاه ها از نمایندگی های چینی و ژاپنی خریداری می شود و تعیین قیمت آن ها و قطعات مورد استفاده در آن به دلار محاسبه می شود. همه ی آن عوامل به صورت مستقیم بر روی قیمت محصولات تاثیر می گذارد برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی انواع محصولات و قیمت آن ها با شماره های درج شده در وب سایت الماس نگار تماس بگیرد.

ویژگی های برش روزرنگ

برش های روز رنگ پی وی سی های چسب داری هستند که کاربرد زیادی در صنعت تبلیغات و دکوراسیون دارند. این متریال برای طرح هایی که نیاز به برش دارند مناسب است. برای محیط هایی که نور کافی دارند استفاده از این متریال پیشنهاد می شود. طیف رنگی گسترده ی این محصول باعث جذب خریداران می شود و این روزرنگ ها را جذاب کرده است. جلوه ی بصری 30 رنگ تهیه شده از این متریال برای انواع موارد کاربرد دارد و قیمت آن ها کاملا مقرون به صرفه است. این محصول با دستگاه های دیجیتال چاپ می شوند و در ابعاد دلخواه برش داده می شوند. برای تبلیغاتی که بر روی بدنه ی اتوبوس چسبانده می شود بهترین متریال روزرنگ ها هستند. برای تغییر رنگ کابینت ها، در و پنجره و لوازم خانگی نیز می توانید از این روزرنگ ها استفاده کنید.

ویژگی های برش شبرنگ

برش های شبرنگ به دلیل دیده شدن در تاریکی در سال های اخیر از انواع خطراتی که برای کارکنان شب کار به وجود می آمد جلوگیری کرده است. از این برش ها برای مصارف مختلفی چون علائم موجود بر روی اتومبیل، کامیون و آمبولانس برای دیده شدن در تاریکی، برای پلاک سوم کامیون ها، محوطه ی باز کارخانه ها، محیط انبارها، مصارف صنعتی و محیط های کارگاهی استفاده می شود. این برش ها علاوه بر قیمت مناسب و دیده شدن در نور کم، امکان چاپ در ابعاد دلخواه را دارند و در محیط های مختلف پایداری و ماندگاری زیادی دارند. برای اطمینان از چسبانده شدن شبرنگ و کنده نشدن آن بهتر است در هنگام خرید به کیفیت محصول نیز توجه کنید. گروه تولیدی الماس نگار برش های روز رنگ و شبرنگ را در مدل های مختلف و تنوع رنگی بالا تولید می کند و آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت الماس نگار تماس بگیرید و تنوع محصولات تولیدی را در وب سایت این فروشگاه مشاهده کنید.

دور برش تصاویر

دور برش تصاویر یا دور بری تصاویر، هنری است که مجموعه ی الماس نگار به تازگی انجام می دهد. این پروژه به دلیل زیبایی و قیمت مناسبی که دارند مورد استقبال دوست داران هنر قرار گرفته است.

یکی از مزیت های این روش، نوآوری در صنعت چاپ می باشد. در روش های قبل برای چاپ کردن تصاویر دلخواه و بریدن اطراف طرح دلخواه، می بایست قالبی متناسب با طرح مورد نظر ساخته می شد. با ساختن غالب هزینه گزافی را مشتری تحمیل می کرد.

در این روش، با حذف قالب علاوه بر کم کردن هزینه، سرعت تحویل طرح بسیار بالا می رود. مزیت ثانویه ی این روش این است که مخاطب ممکن است طرح های خاص روز رنگ و شب رنگ، را در نظر داشته باشد. ما در مجموعه ی الماس نگار ، دقیقان همان طرح را حتی با کیفیت به مراتب بالاتر برای ایشان آماده سازی و اجرامی کنیم. در این روش انجام پروژه به مراتب سریع تر و بهاء آن نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. مزیت بعدی اجرای طرح دلخواه در تیتراژ پایین است. در روش قبل، به علت ساخت قالب، تیتراژ بالاتر از هزار عدد بود، ولی در روش اخیر با تعداد بسیار پایین هم، ایده ی مشتری قابل اجرا است.

اجرای این پروژه با استفاده از دستگاه کاتر پلاتر صورت می گیرد و با اضافه شدن آپشن ویژگی کراپ مارک به این دستگاه، سرعت و دقت بیشتری قابل اجرا شده است.