تابلو استیل اصفهان

تابلو استیل با جذابیت بیشتر ، تبلیغات بهتر و قیمت مناسب آماده طراحی و نصب در مجموعه الماس نگار. برای جذب صد در صدی مشتری تابلوهای باکیفیت استیل در اصفهان را سفارش و نصب نمایید. برای ثبت سفارش تماس بگیرید.

خرید تابلو استیل اصفهان

تابلو استیل اصفهان از به روز ترین تابلو تبلیغاتی اصفهان می باشد که امروزه طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. تابلو استیل دارای مقاومت بالایی می باشد و تحمل تغییرات دمایی از دما های بسیار بالا تا دما های بسیار پایین را دارد. نصب این تابلو می تواند به دلیل شیک و زیبا بودن مشتریان زیادی را به خود جذب کند. این تابلو با وجود پیشینه قدیمی که دارد ولی همچنان محبوبیت خود را در میان صاحبان مشاغل مختلف حفظ کرده و هیچگاه از از مد دور نمی افتد. کاربرد این تابلو ها در خارج و یا داخل محیط های کاری می باشد و می تواند به فضا جذابت چشم گیری بدهد.

از ویژگی های این تابلو عدم عبور نور می باشد. به طوری که برای نور پردازی روی این تابلو از قسمت های پشت حروف استفاده می شود. این نوع نور پردازی می تواند جلوه بسیار زیبایی داشته باشد. در خرید این تابلو باید به این نکته توجه کرد که استیل به کار رفته در تابلو اصل باشد. در صورتی که استیل مورد استفاده تقلبی و غیر اصل باشد پس از مدتی به رنگ سیاه تغییر رنگ داده و زیبایی آن از بین می رود. شرکت الماس نگاه با سابقه ای درخشان در زمینه ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی، با به کار گیری بهترین متریال در ساخت تابلو استیل و استفاده از استیل اصل، سعی دارد بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد.

قیمت تابلو استیل در اصفهان

فیمت تابلو استیل بسته به عوامل مختلفی دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشد. برای مثال بسته به نوع استیل مورد استفاده قیمت ها متفاوت می باشد. استیل های چینی بسیار بی کیفیت می باشند و گاه برخی از سازندگان برای به دست آوردن سود بیشتر به جای استیل های با کیفیت، از این نوع استیل استفاده می کنند. از جمله موارد دیگری که می توانند روی قیمت تابلو های استیل تاثیر گذار باشند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

میزان برجستگی حروف تابلو و ابعاد و متراژ تابلو در تعیین قیمت تابلو مؤثر می باشد.

نوع فونت مورد استفاده در ساخت و طراحی تابلو و تعداد حروف تابلو در میزان قیمت تاثیر گذار می باشد.

نوع نور پردازی در تابلو های استیل از عوامل مؤثر در تعیین قیمت تابلو ها می باشد. به این صورت که در برخی تابلو ها از لامپ های اس ام دی و در برخی دیگر از لامپ های ال ای دی برای نور پردازی استفاده می شود.

تابلو های استیل نیاز به زیر ساز هایی دارند که معمولا از ورق های کامپوزیت یا PVC استفاده می شود. نوع زیر ساز تابلو نیز در قیمت نهایی تابلو ها تاثیر گذار می باشد.

انواع تابلو استیل

انواعی از تابلو های استیل همانند تابلو های دیگر در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود. از انواع اینتابلو ها عبارتند از:

تابلو های استیل رینگی: حروف این نوع تابلو ها به صورت ترکیبی با دیگر انواع تابلو ها مانند تابلو چلنیوم و … طراحی و ساخته می شوند.

تابلو های استیل وکیوم: این نوع تابلو به دلیل طراحی خاصی که دارد می تواند در جذب مشتریان بسیار مؤثر باشد. در ساخت این تابلو ترکیبی از وکیوم و پلکسی گلاس برای حروف مورد استفاده قرار می گیرد.

تابلو استیل نقره ای: تابلو نقره ای استیل زیبایی منحصر به فردی دارد و در تولید آن از استیل طلایی استفاده می شود.

تابلو های استیل طلایی: این تابلو همانند تابلو نقره ای می باشد ولی با این تفاوت که در تولید تابلو طلایی از استیل طلایی استفاده شده است.

تابلو استیل نور اندریک: این تابلو ها به دلیل نور پردازی خاصی که دارند، زیبایی و محبوبیت زیادی در میان مرد پیدا کرده اند. در تابلو نور اندریک علاوه بر نور پردازی درون حروف برجسته، در میان فضای خالی بین حروف نیز از نور استفاده می شود.

مزایا و معایب تابلو استیل اصفهان

تابلو های استیل دارای مزیت های فراوانی می باشد و همین مورد سبب شده تا بسیار از مردم این نوع از تابلو را سفارش دهند. از جمله مزایای این تابلو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی
  • دارای مقاومت و دوام بالا در برابر زنگ زدگی
  • درخشندگی و براق بودن
  • مقاوم در برابر حریق و آتش سوزی
  • استحکام بالا در برابر دما های بسیار پایین و بسیار بالا
  • دوام بالا در برابر ضربه خوردن
  • انعطاف پذیری در برابر طراحی های مختلف
  • دارای قیمت مناسب و در عین حال جذابیت بالا

این محصول با توجه به مزایای زیادی که دارد، دارای معایبی نیز می باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • استفاده از استیل های تقلبی و فیک توسط برخی تابلو سازان
  • تنوع رنگ پایین
  • نیاز به دستگاه های برش و جوش گران قیمت برای ساخت

کاربرد تابلو استیل

تابلو های استیل در بیشتر مشاغل به دلیل طراحی زیبا و خاص، مورد استقبال فراوان قرار گرفته است. این تابلو اغلب در مشاغلی چون: مطب پزشکان، کافه ها، نمایشگاه های اتومبیل، نمایشگاه های مبل، طلا فروشی ها و …. مورد استفاده قرار می گیرد.

زیبایی چشم گیر تابلو استیل اصفهان موجب می شود تا هر مشتری را به محیط های کاری جذب کند. این زیبایی به دلیل به کار رفتن استیل در ساخت این تابلو و نورپردازی خاص و متفاوت آن می باشد. نور به کار رفته در این تابلو ها در روز با تابش نور خورشید چند برابر می شود و بیشتر به چشم می آید. همچنین در شب نیز به دلیل درخشندگی استیل و ترکیب آن با نور داخل حروف، این نوع تابلو بشتر به چشم می آید.