ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی

رعایت نکات کلیدی در طراحی تابلو تبلیغاتی

مقدمه

تابلو تبلیغاتی یا بیلبورد فرآیند طراحی یک آگهی چاپی در مقیاس بزرگ برای بازاریابی یک شرکت، نام تجاری، محصول، خدمات یا کمپین است. بیلبوردها همچنان برای تبلیغات انواع مشاغل و کسب و کارها تأثیرگذار هستند. آن ها به عنوان ابزاری برای ارتباط با مشتریان بالقوه جدید به صورت روزانه و در تمام ساعات روز استفاده می شوند. بسیاری از افراد هر روز مسیرهای یکسانی را برای رفت و آمد طی می کنند، این امر باعث می شود تا کمپین تبلیغاتی بیلبورد کاربرد بسیار زیادی داشته باشند.  در این مقاله قصد داریم در ارتباط با روش های طراحی و ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی توضیح دهیم.

تابلوسازی در اصفهان مانند یک بازی کوتاه و سرگرم‌کننده با کلمات است که مردم در مورد کشف آن احساس کنجکاوی می کنند. تابلوهای دیجیتال، برای تبلیغ‌ کنندگانی که نیاز به بیشتر دیده شدن پیام خود دارند، مؤثرتر و مقرون به صرفه‌ تر می باشند. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا دستورالعمل های توصیه شده برای طراحی بیلبورد دیجیتال توسط شرکت بزرگ الماس نگار ارائه شده است، با ما همراه باشید.

ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی

اگر قصد دارید روی تبلیغاتی سرمایه گذاری کنید که به طور بالقوه توسط میلیون ها نفر دیده می شود، در این جا تعدادی از نکات طراحی بیلبورد وجود دارد که این اطمینان را می دهد بیلبورد شما مؤثر و چشمگیر است:

  • یک داستان(کوتاه) بگویید.

یک تابلوی تبلیغاتی جذاب، بینندگان را به سفری می برد، حتی اگر آن سفر یک نگاه اجمالی چهار ثانیه ای پشت فرمان باشد. بیشتر طرح های بیلبورد این داستان را با تصاویر و احتمالا متنی بیان می کنند. از بیلبورد خود برای انتقال ماهیت یک ایده یا کمپین به جای توصیف آن با متن های طولانی استفاده کنید.

به بیلبورد بدون متن سامسونایت زیر نگاهی بیندازید. این تابلو حکایت از آن دارد که چمدان سامسونیت بسیار بادوام است، حتی بیشتر از یک بیلبورد.

تابلو های تبلیغاتی

  • ساده اما چشمگیر باشد.

رانندگان یا رهگذران فقط چند ثانیه فرصت دارند تا نگاهی اجمالی به تبلیغات بیلبورد شما بیندازند. برای رسیدن به بیشترین تعداد بیننده (و مشتریان بالقوه)، طراحی بیلبورد خود را ساده نگه دارید. به هر حال، برخی از افراد ممکن است با سرعت 70 مایل در ساعت از کنار بیلبورد شما عبور کنند. از فونت های بزرگ و پررنگ در مقابل رنگ های متضاد پس زمینه استفاده کنید و از فونت های باریک و اسکریپت را استفاده نکنید. همچنین، رنگ هایی را انتخاب کنید که برای بینندگان جذاب باشد. بهتر است با توجه به شرایط و فرهنگ یک منطقه رنگ ها را انتخاب کنید.

  • موقعیت آن را در نظر بگیرید.

بیلبوردهایی که به خوبی طراحی شده اند، منعکس کننده موقعیت آن ها هستند. آن ها از تیم های ورزشی، نام مستعار، رسم و رسومات های ظریف یا طنزهای های مربوط به منطقه استفاده می کنند. این امر می تواند بیلبورد (و نام تجاری) را برای کسانی که آن را می بینند بسیار تأثیرگذارتر کند.

انتخاب بهترین بیلبورد

  • آن را تعاملی کنید.

بسته به مکان بیلبورد خود، ممکن است بتوانید آن را طوری طراحی کنید که با محیط اطراف خود در تعامل باشد. این استراتژی باعث می شود که تبلیغات شما در میان سر و صدا قرار بگیرد و توجه رهگذران را به خود جلب کند. حتی اگر بیلبورد شما در شهر نیست، راه هایی برای استفاده از محیط اطراف آن وجود دارد.

  • آن را به یاد ماندنی کنید.

تابلو تبلیغاتی باید خلاقانه باشد تا در میان شلوغی یا یک رفت و آمد معمولی (یا یکنواختی یک سفر جاده ای طولانی) متمایز شود. بیلبورد شما باید داستانی را تعریف کند و به شیوه ای جالب و به یاد ماندنی به اشتراک بگذارد. چه از شوخ طبعی، خشم، همدلی یا زیرکی استفاده کنید، از تاکتیک های بازاریابی احساسی در طراحی بیلبورد خود استفاده کنید، این امر باعث می شود تا طرح روی بیلبورد شما ماندنی شود. به تصاویر زیر توجه کنید:

طراحی بیلبورد تبلیغاتی

  • به سایز بیلبورد توجه داشته باشید.

ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی بزرگ، مشکل می باشد. از اندازه صحیح، برش مناسب و حاشیه ها استفاده کنید تا بیلبورد خود را چشم نوازتر کنید.

  • در نحوه نورپردازی دقت کنید.

مهم‌ترین قسمت در ساخت تابلو حروف برجسته نحوه نورپردازی و استفاده از نور مناسب است. اغلب برای نورپردازی حروف تابلوهای بیرونی از نوارهای ال ‌ای ‌دی، و لامپ های ادیسونی استفاده می ‌شود. گاهی می ‌توان از چراغ های هوشمند RGB که طیف کاملی از رنگ ها را نشان می‌ دهد، استفاده کرد.

  • به یک پیام یا ایده بپردازید.

همه چیز را ساده کنید. یک پیام پیچیده یا تصاویر متعدد ارائه نکنید. بهتر است طرحی که برای تابلوهای تبلیغاتی انتخاب می کنید آن چیزی باشد که می خواهید مخاطبان شما انجام دهند یا تشخیص دهند. هر چقدر طرحی که برای تابلوهای تبلیغاتی انتخاب می کنید بسیار جذاب باشد ولی اگر دارای پیام های پیچیده ای باشد، نمی تواند بیان کننده متوای مد نظر شما باشد. بهتر از قرار دادن های متن های پیچیده در بیلبود های تبلغاتی، خودداری کنید. مراکزی که در زمینه تابلو سازی چلنیوم اصفهان فعالیت می کنند، به کلیه ی اصول طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی تسلط کامل دارند و می توانند بهترین طرح را متناسب با نیاز شما در بیلبودهای تبلیغاتی پیاده سازی کنند.

  • از رنگ های متضاد استفاده کنید.

در تابلوهای تبلیغاتی تنها از رنگ های روشن یا رنگ های پررنگ استفاده نکنید. شما می توانید در بیلبوردها از رنگ های متضاد استفاده کنید، این امر باعث افزایش زیبایی تابلوهای تبلیغاتی می شود. کنتراست یا تضادهای رنگی قوی در استفاده از رنگ ها، تابلو را چشمگیر و بولد می کند.

  • ایده خود را آزمایش کنید

بیلبورد تنها یک تبلیغ چاپی نیست. میانگین زمان مشاهده فقط حدود 5 ثانیه است. یک تابلو تبلیغاتی خوب باید به گونه ای طراحی شود که افراد بتوانند در مدت 5 ثانیه به آن نگاه کرده و موضوع و محتوای آن را درک کنند.

  • به سراغ طراح تبلیغاتی حرفه ای بروید.

گرافیست های متخصص و تابلو سازی چلنیوم اصفهان در طراحی تابلو تبلیغاتی بسیار حرفه ای هستند. آن های تابلوهایی طراحی می کنند که برای مشتری بسیار جذاب است. در صورتی که تمام المان های مورد نظر در طراحی تابلو تبلیغاتی را در نظر گرفته باشید اما طرح مناسبی را برای آن اجرا و پیاده سازی نکنید، پروژه شما با شکست مواجه خواهد شد. گرافیست ها ذوق هنری بالایی دارند و این مورد باعث می شود بهترین ایده ها را برای تابلوی تبلیغاتی ارائه دهند.

جمع بندی نهایی

با طراحی مؤثر بیلبورد خود، می توانید مطمئن باشید که کمپین تبلیغاتی شما موفق خواهد بود. نکات طراحی بیلبورد ما را در نظر بگیرید تا یک بیلبورد موفق و به یاد ماندنی برای برند خود ایجاد کنید. با طراحی بهترین تابلو های تبلیغاتی می توانید مشتریان بسیار زیادی را جذب کنید. به یاد داشته باشید هدف ما ایجاد بیلبوردی است که افراد را وادار به توقف در مسیر خود کند. این نوع از تبلیغات است که می تواند موفقیت کسب و کار شما را ایجاد کند. با در نظر گرفتن این موضوع، ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی باید به شکل اصولی انجام شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *